fredag 28 september 2007

Smygkär...








Jag har utsett min absoluta favorit i Idol, redan nu. Faktum är att jag t.o.m. har blivit lite smygkär, I Amanda Jensen. Hon sjunger som en Gud(inna), har en egen stil och så ser hon jäkligt bra ut till råga på allt!
Heja Amanda, säger jag bara!

För övrigt har veckan fortlöpt helt okej. Har varit en del läxor och prov, men det har gått bra. Fick t.ex. MVG på naturkunskapsprovet i måndags, fan va glad jag blev. Som vanligt förutspådde jag att det skulle gå åt helvete, men... ja, det gick ju bra helt enkelt :)

Igår var Per, en kompis från Vännäs förbi och hälsade på. Han var och besiktade lastbilen här i Lycksele och kom ihåg mig, det va ju snällt av han. Och idag var Tina, min lilla söta Tina, här och såg lägenheten för första gången.

Får inte heller glömma att nämna Simons insatts i måndagskväll. Efter jag kommit hem från VD (som fyllde år och bjöd på jättemkt, jättegott fika!) hade han ordnat värsta myspyset för mig. Jag blev nästan lite rörd, så gulligt var det! Jag älskar dig verkligen Simon, du betyder allt!

Inga kommentarer: