söndag 12 maj 2013

Min första vecka på instagram

På tal om Instagram: Nu när jag (till slut!) hoppat på det tåget tänkte jag börja köra en veckosammanfattning av sånt jag postat där, för de som är ännu tjurigare än mig. 

Här är veckans skörd: 
Vinkade adjö till min hemstad förra söndagen, efter en trevlig helg där med familj och vänner. Vi ses snart igen, Lycksele! // Kärlek vid första ögonkastet var vad jag upplevde när jag fiskade upp denna trevliga bomberjacka ur ett paket. Min garderob jublade över att berikas med lite färg.
Årets uteserveringspremiär skedde på Allstar i tisdags. Kan dock avslöja att jag nog inte hade klarat den utan infravärmen... // En efterlängtad bokleverans landade i min brevlåda. Hatet läser jag febrilt om kvällarna, men några hamburgare har jag ännu inte hunnit flippa.
Jag fick som sagt klara mig utan baddräkt på vattengympan i veckan, men däremot fick jag låna en sexig badmössa av landstinget. // Johans syster bjöd in till födelsedagsmiddag. Hela hans enorma familj var där – inklusive Kerstin, förstås. Men hon var mest intresserad av att leka med telefoner.
Den veganska födelsedagsmiddagen kröntes med en magnifik passionscheesecake och en utsökt chokladkaka. // Igår, när jag såg film med VD, försökte jag däremot hålla mig på den smala linjen med frukt. Den som säger att det också är godis ljuger, fast gott var det ändå.

Ni hittar mig på insta under namnet @annaebergman.

Inga kommentarer: