torsdag 7 april 2016

En flygande start på dagen

Jag chockade mig själv imorse genom att kliva upp 05.10 för att hinna springa innan jobbet. Jag tränar helst inte så tidigt eftersom jag har en lång startsträcka för typ allt på morgonen, men det var den enda lösningen jag kunde finna för att hinna med veckans tre pass. Och det gick faktiskt bra! Förvånansvärt bra! Men oj, vad benen var trötta när jag senare skulle cykla till jobbet.
Efter att nu har genomfört två riktigt svettiga intervallpass ser jag fram emot mysjoggen som står på schemat i helgen. 

Fast allra först ser jag fram emot att insupa grym musik på Umeå Open som startar ikväll! Sabina Ddumba, Erik Lundin & Michel Dida, Maja Francis, Refused, Cherrie och Maxida Märak är några av artisterna jag har för avsikt att fangirl:a längst framme vid scenen i helgen. Vi ses där!

Inga kommentarer: